Tuesday, November 27, 2012

Apakah Alpha Lipid Slim Diet 2 (SD II) SD2Malaysia?


FREE CONSULTATION!! - Hubungi saya 0166407479 (Niezam)

Pendedahan rahsia besar diet saya di sini!!

Menerusi syarikat New Image International yang berasal dari New Zealand, produk Alpha Lipid Slim Diet II telah dilancarkan di Malaysia pada 12 Mei 2012 yang lalu. Mungkin sebab itu juga anda belum pernah mendengar nama produk SD II ini bukan?

Jadi, apakah sebenarnya produk diet ini?


Alpha Lipid Slim Diet II (SD II) adalah produk diet terbaru di pasaran, khas buat anda yang ingin menurunkan berat badan secara serius. Dengan formulasi terbaru, Alpha Lipid SD II adalah berasaskan soya protein isolote yang terpilih dan bergred tinggi, serta diperkayakan dengan kandungan green tea + fiber + high protein + 9 jenis essential asid amino + 11 vitamins + 12 minerals.

SD II bukanlah "meal replacement" di mana anda perlu mengosongkan perut ketika berdiet, malahan anda digalakkan makan protein lebih seperti ayam, daging, ikan, telur, seafood dan sayur. Dalam masa yang sama, anda mesti kurangkan pengambilan karbohidrat (seperti beras, makanan berkanji, gandum) jika anda inginkan kesan yang optima. Anda juga perlu minum air 2-3 liter sehari supaya lemak- lemak anda yang telah dibakar akan dikeluarkan melalui air kencing dan berpeluh.

Berdasarkan testimoni pengguna produk Alpha Lipid Slim Diet II, anda dapat menurunkan berat badan dengan hasil yang memuaskan. Jangan terkejut kerana ada yang telah berjaya menurunkan berat badan walaupun mereka sudah berumur. Ya, mereka ini hanya minum produk Alpha Lipid SD II dengan cara yang betul, dan yang bestnya, mereka tidak menahan perut sepanjang diet!

ANDA WAJIB MENCUBA ALPHA LIPID SD II SEKARANG DAN LIHAT PERUBAHANNYA SENDIRI!

Anda boleh contact saya directly untuk sebarang pertanyaan lanjut: 016-6407479 (Niezam)